Skip to main content

Twórz treść na stronie/ sklep internetowym jak Solar Impulse 2

Na naszych oczach dwóch pilotów tworzy historię.

Okrążając Ziemię w samolocie napędzanym energią słoneczną, wysoko w powietrzu nie są jednak osamotnieni tak jak ich poprzednicy sprzed wieku, Bracia Wright. Dziś, ich kroki śledzą widzowie z całego świata, którzy mogą się nimi w każdej chwili skontaktować, wysyłając do nich wiadomosc email, poprzez facebook czy tweet na tweeterze. Zostanie odebrana w maleńkim kokpicie samolotu dzięki tabletowi, który mają przy sobie.

Bertrand Piccard oraz André Borschberg podjęli wyzwanie okrążenia Ziemi w samolocie napędzanym wyłącznie energią słoneczną 13 lat temu.

To wtedy rozczarowany uzależnieniem od paliwa, pilot balonu Bertrand Piccard zwrócił się z z pytaniem o możliwość skonstruowania samolotu do Szwajcarskiego Narodowego Instytutu Technologii. Przyszedł do nich jedynie z pomysłem i niepełną prezentacją, w czasach, gdy realizacja tego rodzaju pomysłów należała do świata fantastyki.

Nikt nie wiedział jak zbudować maszynę latającą uniezależnioną od paliwa.
Jednak… Szwajcarscy naukowcy podjęli wyzwanie. Dziś, 13 lat od tamtych chwil, obserwujemy lot maszyny napędzanej promieniami słonecznymi, której celem jest okrążenie Ziemi na dystansie 33 800 kilometrów w czasie 5 miesięcy

Dziesiątki tysięcy osób na całym świecie obserwuje lot samolotu Solar Impulse 2.

 

 

Najnowsza technologia pomaga nam nie tylko śledzić ich działania na ekranach telewizorów i komputerów, ale nawet… wysłać pilotowi tweet bądź wiadomość na facebook.
To obok przełomowego lotu (jeśli misja się powiedzie, będzie to najdłuższy lot samolotem uniezależnionym od paliwa), rewolucyjny projekt pod względem promocji. jest obecny na wszystkich najważniejszych platformach społecznościowych, kalanach dzielenia treści audio, wideo, blogach itp.

Obserwując działania grupy prowadzącej projekt, pilotów, grupy wspierającej, inżynierów, dziennikarzy, (do współpracowników należy miedzy innymi Google,Swisscom, Bayer, Omega, ABB i inni), możemy się wiele nauczyć, jak wypromować swoją markę, oraz budować silną stronę / sklep internetowy.

Śledząc działania pilotów jesteśmy zachęcani do tweetowania, umieszczania informacji na facebook, YouTube, Vine, Instagram, Google+ i innych, z zawarciem odpowiednich hashtagow, prowadzących do stron reprezentujących projekt Solar Impulse 2 na owych platformach.

Mapa Solar Impulse 2

NG Maps, Mapa planowanej trasy lotu Solar Impulse 2. Źródło: SolarImpulse

Online, pojawiają się również filmy ze startów oraz lądowań samolotu, zdjęcia wykonywane z pokładu helikopterów lecących przy nim, zdjęcia widzów obserwujących z powierzchni Ziemi to historyczne wydarzenie na trasie lotu, tweety na tweeterze, wiadomości na facebook, google+, instagram, filmy na YouTube, Vine. Te z kolei prowadza do oficjalnych kont projektu założonych na wspomnianych platformach, angażując w projekt społeczność całego świata.

Redaktorzy prowadzący na żywo sesje z lądowań i startów zachęcają widzów do pisania o projekcie i umieszczania zdjęć, filmów przez nich wykonanych … a nawet do wysyłania wiadomości pilotom prowadzącym wysoko nad naszymi głowami pierwszy w historii samolot lecący z misja okrążenia naszej planety, bez użycia kropli paliwa.

Promuj swój sklep internetowy jak Solar Impulse 2

Co możesz zacząć wykonywać już dzis , co przyczyni się do lepszej rozpoznawalności Twojej marki?

  • Publikując treść, dodaj zarówno tekst, zdjęcia, film wideo, nagranie tekstu w wersji audio, a nawet gdy artykuł jest obszerny, możliwość załadowania go w formacie PDF.
  • Dodaj możliwość dzielenia treści na tweeter, (skorzystaj z pluginu „Bettrer click to tweet”), pamiętaj o hastagach.
  • Tworząc film wideo, zachęcaj na jego końcu do dzielenia się nim na facebook czy tweeter,
  • Tworząc artykuł, zachęć swoich czytelników do nawiązania rozmowy poprzez umieszczanie komentarza.

Jeśli wierzysz w swoja markę, promuj ją.

Wielu ludzi powiedziało nam, że nasz projekt był niemożliwy do stworzenia. Share on X

… mówi Andre Borschberg.

A jednak dziś… obserwujemy Solar Impulse 2, jak mierzy się z przygodą XXI wieku.

Czy śledzisz lot samolotu Solar Impulse 2? A może stosujesz techniki promocji opisane powyżej, z taką skutecznością stosowane w mającym miejsce locie? Podziel się z nami uwagami

Treść tworzona w oparciu o wiedzę własną oraz:
http://news.nationalgeographic.com/2015/03/150308-solar-impulse-flight-pilot-circumnavigate-world-piccard-swiss/?utm_source=GooglePlus&utm_medium=Social&utm_content=link_gp20150310news-swissplane&utm_campaign=Content
http://www.nytimes.com/aponline/2015/03/08/world/middleeast/ap-solar-plane.html?_r=0
http://www.solarimpulse.com/

Martyna

Author Martyna

Zajmujaca sie e-commerce od ponad dwóch lat, pracująca w internecie od 5-ciu, z wykształcenia architekt, z zamiłowania przedsiębiorca, pasjonatka natury, gór, zwierząt, rozwoju osobistego. Patriotka. Kreatywna perfekcjonistka, jest tam gdzie otwarta przestrzeń, góry i ocean.

More posts by Martyna

Leave a Reply

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.