Skip to main content

W przeciągu ostatnich 7 dni rozpoczęliśmy na naszej stronie publikowanie poradnika jak najlepiej przygotować badanie Twojego rynku online. Jak się okazuje, umiejętność osiągania sukcesu na internecie nie jest powszechnym zjawiskiem. W mijającym tygodniu uchyliliśmy również rąbka tajemnicy na najlepsze wtyczki jakie stosujemy w sklepach internetowych zbudowanych na WooCommerce oraz WordPress:

 

Wtyczki do WoocommerceWtyczki do sklepu internetowego WordPress i WooCommerce: TOP 11

WooCommerce i WordPress to darmowe platformy pomagające zbudować skuteczny sklep internetowy. Ale czy są wystarczające? Okazuje się, że bez odpowiedniej wiedzy, jesteś na straconej pozycji zanim jeszcze rozpocząłeś pracę nad stroną. W tym artykule, oraz filmie wideo, poznasz 11 skutecznych wtyczek do woocommerce, które otworzą Twojemu sklepowi drogę do sukcesu online. Czytaj dalej 

 

Badanie Rynku Online

Wystartuj jak Richard Branson. Badanie rynku online. Cześć druga.

W 1978 roku, znany i ceniony brytyjski biznesmen, Richard Branson przez zupełny przypadek rozpoczął poznawanie rynku potencjalnych odbiorców, który 6 lat później pozwolił jego firmie stać się nie tylko jedna z najbogatszych, ale i najbardziej cenionych marek na świecie. Co było i jest  fundamentem tego sukcesu? Jak możesz zastosować to we własnej firmie od dziś? Czytaj dalej

 

Badanie Rynku Online

Jak rozpocząć badanie rynku online. Część Pierwsza.

Statystyki mówią wyraźnie: raptem 3% wszystkich stron internetowych z liczby przekraczającej miliard osiąga sukces finansowy bądź społeczny. Pozostałe 97% twórców stron bladzi we mgle, marnując swój czas i nie spełniając marzeń o łatwym sukcesie online. Coś ich rożni. jest jedna główna przyczyna. Czytaj dalej

 

 

Porady Biznesowe

Jak złowić „rybę” w biznesie i życiu. Opowieści wędkarza pasjonata.

Andrzej jest wędkarzem kultowym. Opowiedziana tu historia zdążyła się naprawdę. Poznaj człowieka który złamał kod wędkarza rekordzisty. Co takiego odróżnia go od innych, starających się śledzić jego działania krok w krok, i nie osiągających jego wyników? Jak się okazuje, jego odkrycie jest bardzo skuteczne w biznesie online i offline. Czytaj dalej

 

Martyna

Author Martyna

Zajmujaca sie e-commerce od ponad dwóch lat, pracująca w internecie od 5-ciu, z wykształcenia architekt, z zamiłowania przedsiębiorca, pasjonatka natury, gór, zwierząt, rozwoju osobistego. Patriotka. Kreatywna perfekcjonistka, jest tam gdzie otwarta przestrzeń, góry i ocean.

More posts by Martyna

Leave a Reply

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.